Update Terkini Pakej Tips Percuma.

Pelbagai Tips/Panduan Percuma Untuk dimiliki, Tanpa sebarang Kos!!

Hari ini saya baru sahaja selesai mengupdate web Tips Percuma dan saya juga ada menambah 1 lagi benda baru. Alhamdulillah kerana saya berjaya selesaikan semuanya hari ini. Dengan adanya perkongsian ini saya harapkan anda semua dapat pelbagai manfaat.

Benda baru yang saya maksudkan apa dia?

Sebenarnya saya ada masukkan software Adobe Photoshop untuk anda semua. Ianya adalah versi CS3. Agak baru juga, jadi saya kongsikan dengan anda semua. Anda boleh download disini.

Jangan lupa saya akan sentiasa update web berkenaan dengan pelbagai lagi Tips/Panduan percuma.

Semua perkongsian ini dapat anda manfaatkan dan dengan adanya panduan saya itu, saya rasa anda sudah mula menjana pendapatan di internet. Terutama sekali menjana pendapatan dengan blog. Itulah kegemaran saya dari dulu lagi.

Untuk permulaan, saya sediakan sistem affiliate sekali pada Pakej Tips Percuma tersebut. Anda hanya perlu sebarkan web affiliate anda dan jika ada orang yang subscribe daripada link web affiliate anda itu tadi, maka saya akan membayar RM0.25.

Daftar sebagai ahli/agen pemasaran disini.

Jika anda menjadi Top Affiliate pula, saya akan memberikan Bonus RM50. Jangan lepaskan peluang ini. Rugi!! Mula menjana pendapatan hari ini juga.





2 comments:

  1. erm photoshop ni yg yg leh kai trus tu ker?sbb byk donwload ade 30 ari je pakai huhu

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.