solehpolysas dot com??

Blog baru, kini solehpolysas dot com, blog bebas!!

Kini saya buka lagi blog baru untuk anda, blog yang bertempat di solehpolysas.com. Blog ini saya tidak membuat sebarang topik khusus, apa - apa sahaja ada didalamnya.

Jika anda ada pandangan @ cadangan untuk blog baru saya, anda boleh kemukakan di bahagian komen posting ini. Sebarang komen, kritikan, cadangan anda amat saya hargai. Anda jugalah yang telah membantu saya untuk membina blog baru tersebut.

Secara tidak langsung, kita saling tolong menolong. Terima kasih bloggers. Selain itu, jika anda ada sebarang cadangan/artikel/bahan yang menarik dan hendah saya buat review di blog saya itu juga pon boleh.. anda boleh menghantar sebarang bahan/artikel melalui form ini, klik disini..


Kemungkinan besar artikel anda menarik hati saya, so saya buat posting di blog tersebut, saya juga sedia membuat backlink ke blog anda untuk artikel asal.

Ini hanya cadangan, jika anda ada cadangan lain, tolong kemukakan, saya dah kering idea ni.. penat memikirkan daripada semalam.

solehpolysas.com juga saya memerlukan masa 1 hari untuk mengedit template (mencari template yang sesuai) untuk blog tersebut. Harap dengan pandangan / cadangan dari anda semua, blog tersebut menjadi lebih baik.. TQ




4 comments:

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.