Apa itu Affiliate?

Affiliate Program Penjana Pendapatan..

Bagaimana?? Apa itu affiliate?? Ramai yang tahu, dan ada juga yang tidak tahu apa itu affiliate, sudah banyak kali diterangkan apa itu affiliate, tetapi tidak mengapa, kini ada 1 ebook yang membolehkan anda mengetahui apa itu affiliate.

Ebook ini percuma untuk anda download, anda downloada dan baca apa itu affiliate, bagaimana ia boleh menjana pendapatan anda, dan sebagainya. Banyak yng diterangkan didalam ebook tersebut mengenai affiliate, tidak hairan jikan suatu hari nanti anda juga akan menjana pendapatan dengan affiliate.


Bukan sekadar menjana wang dengan affiliate, malah mungkin suatu hari nanti anda pula yang mengurus web affiliate, pada hari ini alhamdulillah saya baru sahaja mendapat komisyen kedua dari affiliate sebanyak RM22.25.. Terima kasih Bro Dinberamboi..

Saya sangat suka mengnajak anda untuk menjana pendapatan bersama, tetapi jika anda tidak tahu apa yang saya buat dengan affiliate, dan apa sahaja persoalannya, maka lebih baik anda download ebook ini dan baca isinya mengenai affiliate.. saya juga banyak belajar daripada ebook ini..

Cara mendownload anda hanya perlu masukkan nama samaran dan masukkan email anda yang aktif, kemudian 1 email akan dihantar untuk anda buat pengesahan, selepas pengesahan dilakukan, link untuk anda download ebook tersebut akan diberikan.

sudah faham apa itu affiliate?? sekarang cara untuk menjana wang dengan affiliate ialah menyertai program affiliate, ada beberapa program yang masih lagi tidak terlambat untuk anda sertai. iaitu ;
  1. 13 cara bagaimana untuk menjana pendapatan dari internet

  2. ebook ini menerangkan bagaimana cara untuk anda menjana pendapatan dari internet. Sememangnya mudah untuk difahami, sesiapa sahaja boleh menjana pendapatan dari internet walaupun anda newbie. Download ebook disini.

  3. Percuma template minisite untuk web jualan

  4. Ini pula merupakan template minisite untuk anda design semula dan jadikan minisite jualan anda lebih menarik perhatian orang ramai. Template yang menarik juga banyak menbantu dalam penjualan anda. download disini.


itu sahaja untuk kali ini, saya harap kita dapat sama2 bantu membantu sesama islam, sesama blogger, sesama rakyat.. enjoy..

*kalau ada program affiliate terbaru, jangan lupa ajak saya.. hehehe..

3 comments:

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.