Terima kasih semua

Terima kasih kepada semua pelawat blog ini, jasa anda amat dihargai.


Untuk pengetahuan, IBU saya sudah sihat daripada demam chikungunya, berkat doa anda semua amat saya hargai, bersyukur kepada ilahi kerana telah menyembuhkan penyakit IBU saya.

Selain itu terima kasih juga kepada semua yang melawat ke blog ini, walaupun blog ini tidak di update, masih juga ada yang datang melawat.. InsyaALLAH saya akan cuba untuk update blog dari masa ke semasa.

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan selamat tahun baru 2009 kepada semua rakyat malaysia terutama yang melawat blog ini.. support dari anda amat diperlukan..


Sempena tahun 2009 juga saya akan menambah 1 topik lagi didalam blog ini, jadi diharapkan pengunjung blog ini tidak berasa hairan, blog ini adalah blog personal, so apa yang saya baca, saya dengar, saya tulis disini untuk saya dan anda, jika tersalah silap harap tunjuk ajar.

Target / harapan saya tahun 2009 adalah menjana pendapatan dengan blog, walaupun newbie, insyaALLAH anda juga boleh menjana wang dari blog anda. Rugilah jika hanya berblogging tetapi tidak menjana wang, walaupun sedikit paling tidak dapatlah menampung kos / bil internet anda. Bukankah itu lebih bagus??

Saya rasa itu sahaja, hope enjoy semua dengan blog saya.. TQ ALL!!






No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.