Hosting Termurah, Hanya RM5 Untuk 250MB

Pemilihan hosting termurah. Lebih pantas dan support yang berterusan.

Hosting RM5 untuk 250MB space dan 10GB bandwidth bulanan sememangnya satu pakej permulaan blogging yang amat sesuai untuk anda miliki. Jika anda seorang yang ingin mencuba berblogging menggunakan wordpress atau hendak membuat minisite, saya menyarankan anda mencuba hosting dari sepaku hosting.

Ianya sangat sesuai untuk anda sebagai permulaan atau perkenalan kepada hosting dan server. Saya juga bermula dari bawah semasa mengenali hosting dan server. Akhirnya saya terpikat dengan sepaku hosting kerana pakej yang ditawarkan begitu menarik dan ianya sesuai untuk semua golongan.

Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh pergi ke sepaku hosting.

Jika anda membeli hosting di sepaku hosting, jangan lupa untuk mendaftar di forum support. Ini kerana saya juga boleh membantu anda jika berlaku sebarang masalah mengenai hosting.

Saya akan cuba membantu anda semua untuk terus maju kehadapan. Ada kelebihannya jika anda mempunyai hosting sendiri kerana di hosting itu nanti, pelbagai benda baru bakal anda pelajari. Banyak yang saya dapat daripada hosting ini. Ringkasnya, blog yang berada di hosting sendiri lebih menguntungkan kerana pulangannya lebih besar berbanding blog biasa.

Saya tidak mahu bercerita mengenai duit pada artikel ini. Saya hanya ingin berkongsi kepada anda info yang berguna dan mungkin membantu anda untuk meneruskan bisnes online anda. Semoga ianya membantu.

Lihat maklumat lanjut di sepaku hosting.





18 comments:

  1. salam tak paham la ngan hosting2 ni..dah beli hosting apasal pakai blogspot pulak..domain pula camna beli kat mana pulak..
    thanks

    ReplyDelete
  2. memang x caya..murah betul..saudara guna hosting ni utk blog ni?

    ReplyDelete
  3. to zaid ;
    wkm slm zaid, maybe anda tidak tahu bahawa saya sebenarnya mempunyai blog dan web yg lain selain dari blogspot ini. Saya menerangkan mengenai hosting di blogspot ini kerana ini merupakan blog tutorial saya. Blog yang mempunyai hosting sendiri adalah seperti blog buat-duit.net saya. Disitu saya bercerita tip buat duit sahaja.

    to Xunpheriz ;
    blog ini adalah blogspot, tidak boleh ditukar hostingnya, saya guna hosting dari sepaku untuk beberapa minisite saya dan juga blog buat-duit.net saya.

    p/s : RM5 hanya untuk hosting sahaja, domain adalah berasingan. Jika mahu membeli domain, anda juga boleh menempah melalui sepaku hosting. sile ke web sepaku hosting untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete
  4. Bro, sy kurang paham pasal domain...apa kelebihannya if sy beli domain+hosting compared kalau saya beli hosting jer...hbrp arga domain dlm sepaku hosting? bro guna domain ker?harap bro dpt brief skit n share info...

    ReplyDelete
  5. to bodyguard ;
    hosting dan domain adalah berbeza, hosting digunakan untuk menyimpan segala fail kita. Domain adalah nama. sy nak terangkan domain ini agak sukar sedikit. senang kata jika anda tiada nama, mcm mana orang nak kenal anda.

    begitulah juga dengan hosting, anda ada hosting, tetapi tiada domain (NAMA), so mcm mana orang nak panggil anda??

    jika mahu beli hosting, belilah domain sekali, harga domain ada di sepaku hosting, lihat senarai harga disana. saya nak senaraikan disini nanti ianya terlalu banyak sebab domain ada banyak jenis (.com, .net, .org, .com.my) dan banyak lagi.. harganya juga berlainan.

    lihat disana ya..

    ReplyDelete
  6. Ini yg best nih,aku dok tengah cari hosting termurah dan yg penting web space mesti 1GB.....murah banget.....

    ReplyDelete
  7. to alfie ;
    erm.. web space RM5 hanya 250MB, 10GB bandwidth.. jgn salah tafsir plak.

    untuk pengetahuan semua, sepaku hosting antara hosting termurah di malaysia.. Jika ada yg lagi murah, sila beritahu saya ya..

    ReplyDelete
  8. saya baru order tadi , pakej15 + domain35 . Harap saudara boleh bantu saya buat blog dan easyautores

    ReplyDelete
  9. to sho_s ;
    untuk membuat blog WP, sila lihat artikel sebelum ini, saya sudah berikan cara menginstallnya.. Untuk easyautores, ikut sahaja ebook yang dibeli, semuanya sudah lengkap dan teratur..

    ReplyDelete
  10. saya dah try tengok harga domain+hosting yang saya nak tadi..kena RM40..baru berkira2 nak beli blog sendiri..xpe la..len kali je..
    x perasan lak blog ni blogspot..nak update blog sendiri dulu..

    ReplyDelete
  11. to Xunpheriz ;
    erm.. RM40 tu kire dah murah la.. sebab dapat domain + Hosting selama 1 tahun..

    ReplyDelete
  12. salam..thanks for info..baru paham sikit
    lagu tu kaa..selamat hari raya semua
    wassalam..

    ReplyDelete
  13. to zaid ;
    baguslah kalau dah faham.. :)

    ReplyDelete
  14. Saya adalah salah seorang subscribed en.soleh & pembeli pvm & juga dapat bonus easy autores dari en.soleh,bagi pendapat saya lah.. memang tersangat giler..giler dan murah giler la hosting kat sepaku nih.. sebab saya dah ada domain & hosting sendiri.. tu pun kena kluar modal RM100/tahun, kalo tahu lebih awal.. kan bagus.. boleh booking untuk 3 tahun terus.. hehehe..

    ReplyDelete
  15. to web dapat duit ;
    untuk perniagaan, better la yg mahal.. sy juga total cost untuk domain dan hosting RM300 lebih.. itu sy guna untuk blogging dan minisite jer.. kalau betul2 serius dalam bisnes, tah bape ribu plak.. ades... pandai2lah nak jimat..

    ReplyDelete
  16. klau den bli domain dr sepaku ,boleh ke gabung domain ngan hosting?
    den cumo bli hosting shj dr sepaku.
    kat forum, x de pon guideline hosting?
    camno nk buek?

    ReplyDelete
  17. sori le, bole bg pape info lam gaye lbey santai x? bhse2 4mal pyh nk phm. pening mmikir nye..

    ReplyDelete
  18. semua blog dan website saya menggunakan Sepaku Hosting.. =)

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.