Cara Mempromosikan Produk/blog Paling Mudah

Teknik Yang Paling Mudah Dan Dijamin Berkesan. 100% Keuntungan Milik Anda.

1 Teknik yang sudah lama. Tetapi ianya masih lagi berkesan dan anda tidak perlu mengeluarkan sebarang kos.

Teknik apakah itu?
Ianya adalah Teknik FORUM. Dengan forum sahaja anda mampu mempromosikan produk anda dan juga blog anda. Kita hanya perlu manipulasikan penggunaan forum dan kemudian lihatlah hasilnya sendiri.

Teknik FORUM ini dapat membantu anda untuk menjana traffik ke blog. Selain itu anda juga dapat mempromosikan link affiliate dan sebagainya. Ianya lebih mudah berbanding jika anda menggunakan blog. Jika blog, anda perlu mahir membuat blog dan kemudian anda perlu menarik traffik ke blog anda.

Tetapi dengan Teknik Forum, anda tidak perlu menarik traffik. Sudah tentunya didalam forum ada sahaja pengunjungnya. Terlalu banyak penggunaan forum pada masa ini.

Sebenarnya saya juga berjaya menghasilkan jualan hanya dengan menggunakan FORUM. Tanpa saya sedari ada jualan yang terhasil. Sedangkan saya hanya mempromosikan link affiliate didalam satu FORUM. Tidak sangka bahawa FORUM ini memang memberikan sesuatu yang lumayan.

IM tempatan saudara smartzul telah membongkar bagaimana menggunakan FORUM sebagai medium perantara dan juga medium pengiklanan tanpa KOS. Beliau telah membongkar rahsia bagaimana cara berforum, bagaimana hendak mempromosikan produk, bagaimana hendak mempromosikan link affiliate, bina kredibiliti dan akhirnya anda bakal mendapat $$$.

Jika anda seorang yang malas untuk membuat blog, FORUM ini merupakan jalan pintas untuk anda. Anda tidak perlu fikirkan apa-apa. Yang anda perlu lakukan hanyalah buat 1 topik yang panas, kemudian .........

Ilmu selanjutnya anda dapatkan di TEKNIK KUASA FORUM.

Saya sudah banyak mencuba teknik ini dan saya yakin 100% ianya berkesan dan saya berani menjamin bahawa anda juga akan berjaya selepas mencubanya.

Anda pasti ingat bahawa berforum itu mudah.. ya memang mudah tetapi adakah anda tahu etikanya? Jika anda menggunakan Teknik FORUM ini, pasti anda tidak akan kena ban, dimaki, dimarah dan sebagainya. Malah anda akan dihormati.

Info selanjutnya di TEKNIK KUASA FORUM..





4 comments:

  1. Guna teknik kuasa forex je

    ReplyDelete
  2. to internet-duit-online ;
    mana2 yang anda suka, yang penting ianya menguntungkan.. :)

    ReplyDelete
  3. salam maya,,
    setuju ,,info tepat berkesan,,
    antara cara tambah trafik percuma,
    Terimakasih,,,
    sekian,,

    ReplyDelete
  4. Saya mahu memperkenal kan satu simcard yang bernama tone Excel. Caj SMS 10sen ke smua nombr, pggilan 28sen sminit dan intrnet rm42 sbln 1gb. tapi dgn menguna kan simcard tone Excel ni sememangnya jimat sesangat sangat, saya sendiri pun dah guna simcard tone Excel ni.. kalau ikut kan banyak kebaikan guna simcard tone Excel ni.. Ia ada bonus duit, point, nombor yang lama boleh kekal, cabutan bertuah, boleh tukar degan tiket flight, hotel dan banyak lagi.. kalau topup rm30 dapat free rm10, topup rm50 dpt free rm20.. hrga simcard tone excel rm90 tak termasuk hrga pos. Mmg simcard ni agak mhal tpi ia brbeza dgn simcard2 lain tau..?
    Jadi apa yg anda semua tunggu2kn lagi.? Ayuh brtindak segera Jikalau anda semua brminat utk dpt kn simcard yg sgt hebat lagi brbaloi baloi ini.. Anda blh terus WhatsApp, WeChat sy di
    +601119782396 atau anda semua blh terus SMS sy di nombr +60108149713 SMS sahaja tq.. : )

    Klu anda brmint anda blh lh.. bank in rm90 simkad+rm6 pos semenanjung n rm10 sabah/sarawak..dealer akn uruskan semua... Lps tu simkad tu selesai daftar semua kwan sy akn pos kn.. klu awk msuk dgn org lain diorg suruh daftar sendiri.. Tpi klu beli dgn sy, kita tlg daftar utk anda.

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.