Teknik Asas Menjana Pendapatan Di Internet

1 Perkara Yang Paling Penting Untuk Menjana Pendapatan Di Internet.

Kebanyakan daripada kita ini sudah ada blog, website, minisite, produk dan sebagainya. Tetapi semuanya tidak mendatangkan hasil yang memberangsangkan. Betulkah begitu?

1 Perkara yang paling penting dan perlu anda lakukan jika mahu menjana pendapatan di internet adalah PELAWAT. Tidak kiralah anda menggunakan myspasce, twitter, blog, forum, website dan sebagainya. Paling penting adalah visitor. Jika ada semuanya tetapi tiada satu pun yang mahu membacanya, maka tidak ada gunanya kan?

Saya lebih suka menjana pendapatan secara online dan melalui blog sahaja. Ini kerana blog saya ini sahaja telah memberikan lebih daripada RM600 semenjak saya menceburi bidang affiliate.

Teknik menjana pendapatan melalui blog sudah saya kongsikan pada suatu masa dahulu, tetapi kini saya sudah tidak menjualnya. Maaf kepada semua yang ingin memilikinya. Tetapi kini ada lagi seorang rakyat malaysia yang juga menjana pendapatan melalui blog sahaja.

Hebat juga beliau ini, dengan blog sahaja sudah mencecah ribuan ringgit. Bagaimana beliau menjana pendapatan? Beliau hanya menjadi affiliate dan gunakan teknik dan jana pendapatan melalui blog.

Lihat kini beliau berkongsikan rahsia blog dengan kita, jadi apa anda tunggukan lagi? Jika anda benar-benar ingin menjana pendapatan melalui blog anda, anda bloeh gunakan teknik rahsia beliau.

Walaupun anda memiliki blog personal, politik atau hiburan, anda mampu menjadikan blog anda itu kepada sumber $$$. Saya jamin pasti akan menjadikan sumber pandapatan anda. Yang penting sekali, pelawat harian blog anda mestilah lebih daripada 100orang.

Jika lebih, itu sudah lebih baik kerana peluang anda semakin cerah. Cuma anda memerlukan teknik sebenar untuk menjana pendapatan dengan blog. Sudah tentu teknik ini pasti blog menjadikan pelawat anda itu kepada $$$ anda.

p/s: sebarang pembelian produk daripada saya, anda boleh mendapatkan percuma personal coaching bersama saya. Saya akan kongsikan beberapa ilmu untuk menjana pendapatan di internet. Ingat, ilmu ini belum saya beritahu dimana-mana walaupun di list email saya sendiri.





3 comments:

  1. peluang jana pendapatan bersama produk kesihatan terkini. jus manggis shamelin, tricajus, ads4bucks bio energy kad http://www.rmniaga.blogspot.com
    menyelesaikan masalah kewangan dan kesihatan anda.
    pengedar diperlukan

    ReplyDelete
  2. Tricujus... berkesan menyelasaikan masalah pasangan suami isteri

    RM50 untuk set percubaan
    RM120 satu kotak
    RM348 KOTAK + KEAHLIAN SEUMUR HIDUP

    www.rmniaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jus manggis shamelin... produk terhanyat di pasaran..

    produk mengandungi bahan anti oksidan amat baik untuk kesihatan anda.

    memerlukan rakan niaga

    http://rmniaga-jusmanggis-shamelin.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.