Tahniah Blogger - Buat Minisite semudah 123.

Tutorial Membuat minisite Dengan Blogger semudah 123. Tahniah kepada yang berjaya melakukan dan membuat minisite sendiri.

Tahniah juga saya ucapkan kepada yang tidak berjaya kerana paling tidak anda telah mencubanya bukan? Semasa saya mula-mula bergiat dalam bidang blogger, saya juga seperti anda. Saya juga bukanlah pelajar IT, saya pelajar accounting di politeknik. Jadi bidang blogger memang bukan bidang saya. Sebab itulah selalu saya katakan bahawa semua orang boleh buat kerana saya juga adalah seperti anda. Tiada basic atau segalanya.

Kita bermula dengan zero, lama-lama pasti bertambah kepada angka 1(satu) kan? Begitulah seterusnya. Saya lihat, ramai juga yang berminat dalam membuat minisite sendiri. Ada juga yang telah berjaya membuat minisite sendiri dengan tutorial ringkas dari saya, TAHNIAH saya ucapkan.

Bagi blogger yang masih belum dapat membuatnya, jangan risau, saya sudi membantu. Hanya RM20 untuk upah edit. Ingat, disini ramai yang keliru bahawa mereka ingat saya akan buatkan 1 template khas untuk mereka. Anda SILAP!! caj untuk RM20 hanyalah servise saya untuk memasukkan template minisite anda kedalam blogger. Ini yang menjadi kekeliruan kepada mereka yang hendak buat minisite dengan saya.

Jadi selepas ini saya harap tidak ada lagi kekeliruan seperti ini. Kenapa mahal?? Sedangkan tutorialnya sudah dibuatkan secara percuma?? Ini kerana ada juga sesetengah dari kita yang tidak ada masa untuk membuatnya, jadi saya hanya membantu dengan mengambil sedikit upah. Itu sahaja, jika ikutkan saya, saya tidak mahu menerima sebarang tempahan, tetapi ada juga yang meminta bantuan saya.

Dengan ini saya buat secara adil. RM20 untuk 1 minisite. 2 minisite RM35, saya berikan diskaun kepada anda. Tetapi sebenarnya untuk subscriber newsletter saya, saya berikan diskaun yang lebih. hehe.. itulah untungnya jika menjadi subscriber newsletter saya. Kadang kala saya akan berikan sesuatu yang mungkin berguna, dan mungkin juga akan berguna pada masa hadapan.

Baiklah, saya ucapkan tahniah kepada yang berjaya. Semoga bisnes anda semakin berkembang maju.





6 comments:

  1. hehe :) syabas bro. baguih hang nih

    ReplyDelete
  2. Apa masih berlaku tak? Berapa jika di dollar kan via paypal/ libertyreserve? Karena saya di Indo.

    ReplyDelete
  3. salam kenal dari saya terimakasih atas rtikelnya sangat membantu saya KLIK DISINI

    ReplyDelete
  4. saya ada jual teknik untuk meningkatkan income Google adsense kpda 400%..hnya rm2 sahaja..korang pasti xkn menyesal memiliki teknik ini..
    email kepada saya untuk sebarang pertanyaan..hanya RM2 shaja...
    email:arif_wahab@rocketmail.com

    ReplyDelete
  5. Menarik, makin ramai yang ingin belajar membina minisite. Sedikit perkongsian dari saya. Minisite penting sangat untuk buat jualan. At least, kalau belum ada produk sendiri, boleh buat Squeez Page untuk bina maling list. Tu jugak penting, senang nak promote produk2 affiliate.

    Sebelum ni, saya memang x pandai langsung buat minisite. Tapi saya kini dah boleh buat 5 hingga 6 squeez page dalam seminggu untuk kumpul senarai emel.

    Dalam sehari saya boleh dapat lebih 50 senarai emel. Tapi tu, strategi pemasaran saya lah. :)

    Lihat contoh minisite saya yang saya siapkan dalam masa 1 hari.

    http://plr.buatbisnes.com

    Terima kasih admin

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.