Bulk Email Software

Tingkatkan Jualan anda dengan Followup dari email.

Bulk email software membolehkan anda membuat email followup dan menghantarnya secara pukal / banyak dengan 1 click. Bukan auto responder, tetapi manual. Semuanya anda setup secara manual dan anda yang tentukan bila hendak hantar.

Saya juga menggunakan software ini sejak beberapa minggu yang lepas. Tetapi rasanya sudah sebulan saya gunakan. Disebabkan ramai yang bertanya saya menggunakan apa untuk menghantar email kepada subscriber ni? Jadi hari ini saya menjawabnya kepada umum.

Saya menggunakan software sendblaster untuk menghantar semua email yang diberikan kepada subscriber blog saya. Sememangnya mudah dan pantas. Sebenanryna softaware ini percuma tetapi yang menyebabkan ianya bernilai adalah SMTPnya. SMTP ini yang dapat membantu anda untuk menghantar email. Jika anda download dan gunakan software sendblaster ini, anda akan diberikan percuma SMTP dan limit kepada 100 email sahaja untuk anda. Jika anda mahu meneruskan menggunakan softaware ini, anda boleh membeli SMTP pro dari mereka @ anda boleh mengguanakna SMTP percuma dari gmail.

Untuk setup SMTP anda boleh lihat di posting Cara setup SMTP via Gmail. Jadi anda masih boleh mengguanakan softaware ini untuk menghantar email, tetapi juga ada limitnya iaitu sehari hanya 100 email. Ini kerana gmail juga menghadkan limit menghantar email menggunakan email client sebanyak 100email dalam sehari. Sendblaster juga menghadkan sebanyak 100 email untuk sehari, kecuali anda membeli SMTP Pro mereka, jadi anda boleh menghantar UNLIMITED email dalam sehari.

Banyak juga kelebihan sendblaster ini. Jadi anda boleh lihat sendiri di http://sendblaster.com. Persoalan anda sudah saya jawab. Saya harap dengan software ini, perniagaan anda bertambah maju. Jika anda sudah menggunakan autoresponder, saya tidak galakkan anda menggunakan software ini. Software ini hanya untuk newbie mcm saya.. hehe..

Baiklah, saya harap ianya membantu anda. Ingat, xpayahla anda berharan nak menghantar SPAM, kerana mereka tahu.(??) Fikir sendiri..

p/s : dapatkan software dan ebook untuk menjana pendapatan PERCUMA disini.



No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.