PSAS Final Exam

Selamat menjawab peperiksaan kawan-kawan ku di politeknik. Bermula jam 9 pagi esok semua pelajar politeknik Sultan Azlan Shah akan menjalani final exam.

Wah, habis solehpolysas.. bace buku pon xberape ni. Harap-harap boleh la menjawab pada pagi esok. Kawan-kawan blogger doakan supaya saya mudah menjawab peperiksaan ya.. :D

Rasanya xsempatlah nak update blog selama final exam ni berjalan. Setakat lihat-lihat tu boleh la kot.. kalau ade topik menarik, saya post.


Support daripada semua rakan blogger amat dihargai. Terima kasih diucapkan kepada semua rakan blogger yang selalu melawat blog ini dan yang selalu memberikan komen yang bernas kepada saya.

Komen anda amat membantu saya bagi memperbaiki kelemahan & kekurangan saya. Komen lagi ya.. hahaks!! :)

Okeylah, sambung study balik ni. Enjoy this blog my friend (all blogger).



11 comments:

  1. Assalamualaikum adik Solehpolysas...

    ni first time saya sampai ke blog ni.
    tgh dok seronok surf internet, tup2 terjumpa blog ni....memang superb blog ni.
    kali pertama sampai...terus saya jatuh cinta. :)

    banyak sekali tips dan panduan yang saya belajar di sini.
    saya ucapkan jutaan terima kasih pada adik.
    semoga Allah membalas budi baikmu.

    sesungguhnya jasamu pasti dikenang.

    p/s- SELAMAT BERJAYA DALAM EXAM!!! amin.

    ReplyDelete
  2. Solehpolysas...

    Saya dah link kan blog adik ke blog saya di www.PakarHowTo.com.
    Cuba buka di page "Blog2 Hebat".

    Harap dapat backlink kan blog saya pula.
    Terima kasih banyak.

    ReplyDelete
  3. to PakarHowTo ;
    wah jatuh cinta? hehe :D
    Thanks,sy akan buat yg terbaik untuk exam.

    solehpolysas blog dalam list Blog2 Hebat? uish.. terharu rasenyer. sbb blog sy biase jer.. siap bg 6star lagi.. thanks banyak2.

    pendapat anda tentang blog ni memang memeranjatkan saya. TQ very much..

    ReplyDelete
  4. Solehpolysas...

    saya suka sangat blog adik ni sebab saya dapat belajar banyak perkara baru di sini.

    panduan dan tips yang diberikan sangat bagus dan praktikal.

    saya ni memang lemah bab2 yang berkaitan dengan code html ni...

    tapi bila adik dah bagi panduan step by step camni...memang saya sangat mudah faham dan dapat praktik terus.

    dan yang paling saya kagum dan respect ialah...
    adik TAK PERNAH MINTA DUIT pun atas ilmu dan panduan yang diberikan....semuanya PERCUMA!

    yaaa...memang ramai otai2 yang diluar sana yang mungkin lebih professional dan mahir...tapi TAK RAMAI yang sanggup ajar ilmu dan kemahiran diorang secara PERCUMA macam adik....yang ramai, asyik2 minta bayaran...asyik2 kenakan charge....

    yaaa memang tak salah kenakan charge dan ambil bayaran atas service yang diberikan...

    namun, saya lebih suka, kagum, terharu dan respek pada orang yang sanggup beri ilmu mereka dengan ikhlas tanpa sebarang bayaran....itulah sebabnya saya jatuh hati dengan blog ni. :)

    so, sekali lagi...tahniah atas usaha baik adik ini.

    please keep it up, OK!

    insyaAllah, nanti saya add kan YM adik...bolehla kita chat plak lepas ni.

    wassalam.

    ReplyDelete
  5. to pakarhowto ;
    owh, hehe :D semua trick & tips dalam blog ni ada juga dibincangkan oleh blog2 lain. seperti teratak muncet (malaysia), kang rohman (indonesia), dan ramai lagi blogger indon. sy respect diorang. memang hebat..

    Pasal bayar or x, itu terpulang kepada tuan blog, maybe ilmu 2 memang sangat berguna, so berbaloi dijual. sy tidak boleh katakan apa2.

    Cuma jika kita hendak mencari yang percuma, kena pandai2 lah kita search. kan? :D

    Rajin mencari, dapat la. Itu yang selalu sy buat. Dapat free je semuanya.. kikiki :D

    TQ.

    ReplyDelete
  6. At last, baru nampak bayang lagi. Lama sangat sunyi senyap, ingatkan ada yang tak kena dengan Solehpolysas. Terharu juga.
    Sekarang dah tau dah. Saya doakan Soleh buat & capai yang terbaik.
    Darjat ikhlasnya pemberi ilmu dapat dinilai & dirasai oleh penerima ilmu.
    Blog lagi sebaik habis exam.

    Looking forward to your next posting.

    ReplyDelete
  7. to ummie ;
    hehe.. xde pape berlaku, just exam. Thanks..
    InsyaALLAH sy akan buat yang terbaik. Habis final, sy akn berblog semula.

    ReplyDelete
  8. maa taufiq wan najah...first time sampai sini...sangat bermanfaat..alhamdulillah,banyak sangat info ikhlas di sini,saya link kan anda supaya senang kita berinteraksi...sekian, selamat maju jaya

    ReplyDelete
  9. to salida amran ;
    alhamdulillah, jgn lupa subscribe feed sekali..
    insyaALLAH sy nak beri sesuatu kepada rakan feed sy..

    TQ.

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.