Plan hosting Termurah dan Terbaik!!

Satu Plan hosting yang termurah dan terbaik untuk anda miliki. Cukup untuk menampung Blog Dot Com anda sendiri.

Sudah update rupanya plan hosting di sepaku, baru-baru ini saya dikejutkan dengan owner hosting sepaku dan beliau mengatakan kepada saya, "ko jgn marah yer.." pelik pulak kenapa dia berkata begitu. Rupa-rupanya di menurunkan harga plan hosting yang lama dan membuat beberapa update yang menarik.

Untuk melihat plan hosting ini, anda boleh lihat di sepaku hosting. Satu plan yang begitu menarik hari saya ialah Plan e-blogging. Paln ini hanya berharga RM40 TERMASUK Domain. Wah jika anda lihat, ini salah satu plan yang menarik dimana anda boleh berjimat dengan plan hosting ini.

Hanya RM40 untuk mendapatkan saiz hosting 200MB dan 10G bandwith bulanan dan harga RM40 adalah TERMASUK domain pilihan anda. Tidakkah ianya satu plan yang murah?? atau ada yang lebih murah??

Jika ada yang lebih murah, boleh beritahu saya, nanti boleh pihak sepaku update plan terbaru supaya anda lebih berpuas hati. Support yang diberikan oleh pihak hosting begitu memuaskan. Pengalaman saya bersama sepaku hosting ini membuatkan saya promosikan kepada anda. Jadi memang tidak rugi jika anda menggunakan juga hosting dari sepaku.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari sepaku hosting. Anda lihatlah sendiri kelebihan yang diberikan, jika masih ada kekurangan, anda beritahu saya atau admin sepaku melalui contact form yang disediakan. Saya bukanlah penjaga hosting, tetapi jika anda beritahu saya sebarang masalah yang dihadapi, saya boleh rujuk kepada owner secepat yang mungkin.

Ini dapat membantu anda menyelesaikan masalah anda dengan lebih cepat. Jadi pasti anda lebih selesa jika semuanya lancar kan?. Jika berminat, lihatlah di sepaku hosting.





6 comments:

  1. Kalau nak yang long term go to http://tinyurl.cm/hostforlife anda pasti terkezut!!

    ReplyDelete
  2. to anon ;
    erk?? ada pulak mcm tu?? web xbleh bukak pon...

    ReplyDelete
  3. ye la soleh tak boleh bukak web site nyer... kesian! Jom pegi sepaku , kita pakukan nama kita kat sana ... hehehe!

    ReplyDelete
  4. to abgmali ;
    hehe, jgn paku kat sana2, kang nak lari susah..

    ReplyDelete
  5. bende nie x membantu kite pon...
    saje tgk2...
    hehehehe!...

    ReplyDelete
  6. to hanis sofea ;
    memang la xmembantu, sebab kecik lagi.. mane tau pape.. nanti dah beso, paksu ajo mcm mane nak buat blog yg lg power.. wahahahaha...

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.