Panduan Membuat Minisite Dalam Bentuk Video

Panduan Mambuat Minisite Langkah Demi Langkah sehingga Minisite siap Untuk Digunakan.

Malam tadi ada juga yang komen untuk melihat apa bonus saya mengenai Pakej Video Minisite. Jadi untuk pengetahuan anda, saya sudah menghantar email kepada semua list saya malam tadi mengenai bonus saya. Sudah tentulah list saya lebih awal mengetahuinya daripada anda.

Baiklah, apa itu Pakej Video Minisite?
Anda mahukan minisite sebegini?

Bonus PVM

Itu saya buat sendiri selepas belajar menggunakan Pakej Video Minisite, saya buat tidaklah secantik Profesional, tetapi syukur kerana itulah hasil saya sendiri. Tidak perlu bayar designer lagi untuk buat minisite. Cuba anda bayangkan jika upah designer profesional sudah berapa ratus anda keluarkan untuk buat minisite sebegitu sahaja?

Apa yang bakal anda dapat jika membeli pakej video minisite ini?
Okey, anda akan dapat seperti ini :

  1. Teknik membina body template
  2. Teknik membina header & footer template
  3. Teknik membina order button
  4. Teknik blend imej
  5. Dan sebagainya...


Jika anda sudah mahir menggunakan software adobe photoshop, saya tidak menyarankan anda membeli pakej video ini. Jika anda kata anda boleh belajar dari ebook sahaja yang labih murah, atau percuma, ya.. pekej ini tidak layak untuk anda.

Tetapi jika anda mahu FOKUS untuk membuat minisite yang cantik dan Profesional, anda belilah pakej ini kerana didalam pakej ini anda akan diajarkan langkah demi langkah untuk membuat minisite seperti yang saya buat. Untuk pengetahuan anda, sebelum ini saya memang seorang newbie dalam membuat minisite, tetapi lihatlah hasilnya selepas saya mendapatkan pakej tersebut.

Lihat hasil buatan saya sendiri di http://bonuspvm.4kit.net

Saya yakin jika anda belajar melalui ebook, anda paski GAGAL untuk membuat minisite seperti itu jika anda langsung tiada basic photoshop. Tetapi selepas anda membeli pakej ini, saya yakin 100% anda bakal menjadi designer minisite pula jika anda teruskan untuk belajar membuat minisite. Saya berani memberikan jaminan 100% kerana saya sudah mencubanya.

Jika saya belum mencubanya, pasti saya tidak akan mempromosikan kepada anda dan memberikan jaminan. Itu sudah menipu namanya, biarlah kita hidup ini tanpa menipu orang lain demi kejayaan kita.

Harga pakej ini hanyalah RM38 untuk menggu ini sahaja!! saya diberitahu bahawa pada 10hb julai 2009 harganya akan naik dan pasti ianya lebih mahal. Jika anda mahu mendapatkan, lebih baik bertindak segera. Jika sudah naik harga, saya tiada jaminan ianya akan turun kerana Pakej Video Minisite ini adalah dalam bentuk DVD COPY.

DVD ini akan dihantar kerumah anda menggunakan Post Ekspress. Anda tidak perlu download diamana-mana, anda boleh tonton banyak kali sehingga pandai tanpa perlu membayar lebih. Rebutlah sekarang sebelum harganya meningkat pada 10hb ini.

Nak bonus dari saya? Lihat page ini http://bonuspvm.4kit.net

Semoga berjaya ya.

2 comments:

  1. benar, rasanya tak enak jika tak ada yang berkunjung ke blog saya

    traffic memang jadi pemicu dalam ngeblog ria :)

    ReplyDelete
  2. salam...bro boleh tolong terangkan tak ..apa kelebihan buat autoblog ni...adakah buat autoblog ni salah..sbb dianggap mencuri artikal org lain melalui langgan rss feed?kalau ada keistimewaan terangkan sekali ya...he he...email saya bleazapp@yahoo.com

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.