Carta Top 5 Cabaran Affiliate RM1K

Carta Terkini Top 5 Affiliates didalam Cabaran RM1K.

Lebih kurang seminggu selepas pelancaran Cabaran RM1K saya, ini merupakan Top - 5 affiliates yang berjaya membuat jualan terbanyak. Anda tersebarai didalam carta ini x?

Bila lagi untuk anda tersenarai didalam carta Top - 5 ini? Tempat pertama akan mendapat hadiah Bonus RM50 daripada saya. Rebut sekarang!!

 Carta Top 5  Cabaran RM1K

Hari ini juga saya baru sahaja selesai exam paper pertama. Selepas ini ada 4 paper lagi. Hope anda semua doakan saya semoga saya dan rakan-rakan seperjuangan dapat menjawab dengan tenang.

jasa anda semua amat saya hargai. Semoga tuhan membalas jasa murni anda semua dengan balasan yang setimpal.

Jangan lupa promosi dengan lebih giat lagi, pelbagai bonus saya sediakan. Jika belum mendaftar, boleh daftar disini.

Terkejut juga tiba-tiba wanmus mendapat tempat pertama. Sebelum ini saya di tempat pertama. Bagus, teruskan usaha anda semua affiliates, kalahkan saya dan juga wanmus. nick name solehpolysas adalah saya sendiri. Dapatkan tempat pertama dan perolehi bonus RM50.

Orang nak bagi free, ambil sahaja..


No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.