Komisen Affiliate RM137.50 + RM100

Terima Komisen Affiliate Total RM237.50 Daripada Bro Blalang

Alhamdulillah hari ini hari yang dinantikan untuk melihat sekali lagi komisen affiliate yang saya dapat hasil daripada segala yang dibuat dan bantuan anda semua.
Semua yang saya terima ini merupakan sokongan daripada anda juga. Terima kasih semua, inilah hasilnya jika anda menjana pendapatan dengan affiliate.

Cuma yang bakal membezakannya adalah komisen yang anda dapat. Sama ada banyak ataupun sedikit. Jika anda menjadi TOP AFFILIATE, pasti banyak yang anda dapat. Cabaran affiliate daripada bro blalang ini saya sertai adalah kerana komisennya. Beliau mengatakan akan memberikan RM100 bonus kepada TOP AFFILIATE (tempat pertama sahaja). Alhamdulillah saya masih menjadi orang yang pertama.

Jumlah komisen yang saya terima RM237.50. Wah banyak 2.. Nak lihat bukti?? lihat gambar ini, transaksi daripada maybank2u..

Bukti Pembayaran affiliate
klik untuk paparan lebih besar

Ini bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk, tetapi ianya sebagai bukti bahawa menjana pendapatan di internet memang wujud dan komisen daripada affiliate memang menguntungkan. Walaupun ianya sedikit, ini lebih baik daripada anda tidak dapat apa-apa.

Cara atau teknik yang saya lakukan untuk menjadi TOP AFFILIATE telah pun saya bongkarkan didalam satu Laporan Khas pertama saya. Rasa seperti rugi besar jika semua tahu rahsia saya ini, saya telah bocorkan semuanya.. tetapi tidak mengapa, saya sudi kongsikan bersama anda dengan harga yang amat berpatutan.

Jika anda berminat untuk dapatkan Laporan Khas saya ini, anda boleh lihat disini. InsyaALLAH ianya pasti membantu anda walaupun anda newbie. Tidak mustahil jika newbie memiliki Laporan Khas ini, dia juga boleh menjadi seperti saya.

Saya sedang menunggu lagi komisen daripada PLR minisite. Pembayaran akan dilakukan dalam minggu ini, tahniah juga diucapkan kepada semua top affiliate. Mereka semua juga hebat-hebat belaka. Tahniah...




4 comments:

  1. wah... menarik nih. semakin gempak jadinya dapat duit komisen affiliate... power dan mantap woooo...

    ReplyDelete
  2. to abdfatah ;
    hehe.. TQ2...

    ReplyDelete
  3. Contoh bukti boleh buat duit komisen affilaite di internet

    ReplyDelete
  4. Contoh bukti boleh buat duit komisen affilaite di internet

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.