Tarik Pelawat Luar Untuk Google Adsense

Google adsense cara mudah buat duit secara percuma.

Saya tidak ingat bila saya jalan-jalan di dunia maya ini, ada sebuah blog yang menceritakan mengenai Google adsense. Blog tersebut banyak juga menceritakan mengenai tip2 duit dan banyak lagi. Bagus juga blog tersebut, rasanya mahu belajar di blog tersebut. Ada juga blog lain yang memberikan tips adsense dan blog tips.

Anda boleh lihat di blog selangor2u.com, bagus juga blog ni. Saya berminat dengan tips adsense yang diberikan itu. Ada juga keyword yang mahal di poskan disana. Jadi serba sedikit saya tahu juga apa high paying keyword.

Tetapi apa yang saya hendak katakan disini adalah dia katakan tidak berguna jika keyword yang digunakan mahal, tetapi jika di malaysia, iklan yang berkeyword tinggi tersebut tidak keluar, yang menjadi kebiasaannya, hanya iklan mudah yang keluar. Betulkah itu??

Jika begitu pelawat dari luar negara amatlah penting. Kalau begitu kenalah ramaikan lagi pelawat dari luar. Jom kita cuba pula teknik tersebut. Kita tarik pelawat luar untuk masuk ke blog kita, kita lihat jika ada yang klik iklan tersebut, berapa kita dapat.

Saya sedang cuba, tapi xtaulah menjadi atau tidak. Tunggu sahajalah sehingga ada yang klik.. Buat masa ini memang susah nak dapatkan klik, jadi keyword yang mahal itu amatlah penting.

Rasanya tidak rugi jika kita mencubanya. Jom cuba, ini ilmu baru ni. tarik pelawat dari luar negara, ten letakkan iklan google adsense disana. lihat berapa komisen yang kita dapat.

p/s : Dapatkan Laporan Khas saya sekarang, mudah untuk anda menarik pelawat dari dalam negara.





6 comments:

  1. to kimizo ;
    cubalah.. hehe..

    ReplyDelete
  2. "Rasanya tidak rugi jika kita mencubanya. Jom cuba, ini ilmu baru ni. tarik pelawat dari luar negara, ten letakkan iklan google adsense disana. lihat berapa komisen yang kita dapat"

    Soleh,
    akak nk tahu jd ker idak..???
    Akak kena baya RM20 tu ker baru boleh buat..??

    nnt Soleh email akak tau kat mishalabdul@gmail.com sbb akak mungkin xjumpa web soleh ni lg for time being.

    Blog akak kat cni :
    http://c-malaysia2day.blogspot.com
    http://c-tension2day.blogspot.com
    http://c-lawak2day.blogspot.com
    http://c-kopitiam2day.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. untuk RM20 tu adalah untuk affiliate, dan pelawat adalah dalam negara sahaja.

    ReplyDelete
  4. sama2 kita menjana pendapatan dengan google adsense

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.