Best Affiliate program


Where to find Best Affiliate Program?? How much The Affiliate Pay You??
Have You Join It?? Free Affiliate And Make Money.


Sejak 2-3 hari ini saya asyik menceritakan tentang Affiliate. Tak habis2 affiliate, ada yang sertai, ada yang lihat sahaja. Rugilah anda jika anda melihat sahaja. Sebenarnya ini zaman IT, buat duit secara online lebih mudah. Duduk dirumah pun boleh dapat duit.

Affiliate mempunyai beberapa jenis, anda lihat dahulu adakah anda mampu untuk mempromosi Link Affiliate anda itu? Cara untuk mengetahui anda mampu mendapat komisyen dari affiliate adalah bergantung kepada produk / ebook atau sebagainya. Jika anda menyertai affiliate ebook percuma, 99% anda pasti berjaya mendapatkan komisyen dari affliliate tersebut (bergantung kepada kerajinan anda promot).

Cara mempromosi Link Affiliate??


Pelbagai cara anda boleh gunakan. Cara yang saya paling suka gunakan ialah melalui Blog. Kenapa? Jika anda ada blog, anda lebih mudah untuk promosi, anda gunakan sebaiknya blog anda untuk mempromosi Affiliate yang anda sertai, takda sapa nak marah anda. Betul x??

Cara mempromosi di blog anda sendiri ialah dengan membuat preview sedikit sebanyak tentang web atau produk/e-book di web affiliate tadi. Anda jangan letakkan Banner @ Link semata2. Itu kurang menarik bagi saya. Peratus untuk orang klik adalah dibawah 50%. Jika anda membuat priview, mesti buat secara unik dan tersendiri, inilah yang menarik minat visitor anda untuk join.

Bagaimana? Anda cuba praktikkan.. InsyaALLAH pasti meningkat. Ramai IM yang membuat begini. Itulah yang saya suka katakan, anda yang mengubah hidup anda, saya hanya membantu.

Next time saya kongsi lagi tips Affiliate, tips traffik, blogging tutoria, best affiliate.

p/s: ada tips yang saya tidak post di blog ini, tapi dimana saya post? saya hanya kongsikan bersama mereka yang subscribe feedburner saya. Mereka yang subscribe feedburner saya akan dimasukkan ke list newsletter saya. Jadi mereka akan menerima tips yang membantu untuk berjaya. InsayaALLAH.

subscribe lah hari ini.. saya beri newsletter percuma, anda tidak perlu bayar saya.
subscribe disini.




No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.