Pendrive Aku Yang Unik

Assalamualaikum & salam sejahtera bloger semua yang mengunjungi blog MyP4U ini,
hari ni aku xtau nak buat aper kat rumah, balik dari kuliah tadi pon awal. Tiba-tiba aku terkenang pulak pendrive aku yang lame iaitu Sandisk. Arrghh!!! Pendrive aku yang ni dah rosak..

Capasity 4GB, tapi aku baru pakai 6 bulan, dah plak die buat hal.. tp bukan yang ni aku nak cerite kali ini, aku nak cerite tentang pendrive baru aku yang unik. Kali ni aku beli pendrive 8GB.

Hahaha, dah besar gak tu, kenape tak beli external hardisk je terus.. hehehe.. ada sebabnya kenapa aku xbeli hardisk. Nak dikatakan uniknya pendrive aku ni dari bentuknya. Aku beri name TOTEY.
hahaha, aku rase xperlu nak terangkan la. Korang tafsirkanla sendiri okey.

Ni la pendrive baru aku.

macam mane??hahaha. bentuknya??

pendrive ni ada 2 color jer, aku minat yang color biru.

percaya atau tidak??pendrive ni korang boleh celup dalam air.. dijamin xrosak..wahahah..

capasity pendrive ni 8GB, ade yang 4GB,..

2 jelakot aku nak merepek petang ni..hahaha, bulan puase ni korang jgn fikir atau buat andaian yang bukan-bukan pasal pendrive ni,hahaha berdosa...

di bulan yang baik ini marilah kita sama2 buat amal ibadah. aku rase nak buat sesuatu yang agak luar jangkaan aku, hanya yang baca posting ini sampai akhir sahaja yang tahu.

ni yang aku nak buat:


sapa cepat dia dapat!!

so sape yang nak join, beritahu di email, jangan di chatbox. emailkan kepada solehpolysas@gmail.com

ini kerana aku nak berikan guideline lengkap untuk korang jalankan bisnes ni.Guideline ni pon percuma.

Harapan aku, bisnes ini dapat membantu korang dalam kehidupan seharian malah dapat mengubah gaya hidup kita.

Amin..

by solehpolysas

No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.