Perasaan Yang Tidak menentu

tidak tahu mengapa perasaan aku seperti tidak tentu hala.. Aku rase nak marah jer... Argh!!!!!!!!!! Bengang gler nih...... Mood lari....... Nak keja macam dah xdapat.....

Padahal baru jer aku nak ade mood balik kat blog nih.. tp masuk2 blog nih, trus ilang mood aku....
Bengkek gler....

Cadangnyer baru nak post tentang bende baru.. Tp dah geram2 mcm ni macam xde mood.... Wah!!! xpenah2 aku meluahkan perasaan marah aku... Selalunyer aku happy jer... tp hari ni....................

Marah, sakit hati, mcm2 ada....... blogger oh blogger....

nothing to say.... dah lari konsep aku dah ni...

Saya meminta maaf dari semua blogger yang menjadi pelawat blog ni.. Sememangnya konsep blog ni share everything, peace blog, make friend.. okey saya still meneruskannya..

Maafkanlah saya jika ada salah silap, saya mohon maaf terlebih dahulu risau kita tidak akan bersua lagi..

Mohon ampun maaf dari saya.
solehpolysas™


No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.