Pemenang Top Affiliate Cabaran RM1K

Jana wang mudah dengan program affiliate kami. RM1K disediakan untuk anda.

Lambat juga untuk saya umumkan pemenang Top Affiliate bagi Cabaran RM1K saya ini. Maaf kerana terlambat, saya baru sahaja pulang daripada KLIA.

Saya perlu menghantar Ibu, kakak dan abang saya ke KLIA untuk mereka pergi umrah. Jadi pulang daripada KLIA saya sudah begitu lewat. Sempat jugalah saya berehat sehari dirumah kakak saya.

Baiklah ini adalah carta terkini dan pemenang bagi Top Affiliate Cabaran RM1K.



Tahniah kepada saudara wanmus kerana telah menjadi top affiliate. Saudara wanmus mendapat tempat pertama.

Tempat kedua didalam top affiliate ini adalah saudara Khairilz.. Memang didalam carta nama saya adalah tempat kedua, tetapi saya tidak termasuk didalam pertandingan ini. Saya hanya memberikan peluang kepada anda semua untuk mula menjana pendapatan di internet.

Yang lain juga adalah pemenang kepada cabaran ini, cuma lead anda tidak mencapai target atau tahap yang ditetapkan. Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua kerana sanggup mempromosikan link affiliate masing-masing.

Pembayaran komisen akan dibuat secara berperingkat.. Hanya mereka yang mempunyai komisen lebih RM10 sahaja akan mula dibayar.

Jika anda belum mencapai komisen RM10, tidak mengapa, saya masih tidak tutup program affiliate ini. Saya buka sehingga akhir bulan hadapan.

Untuk makluman anda semua, pada bulan hadapan, saya akan menurunkan minimum payout kepada RM5. Jadi komisen anda yang masih belum dibayar pada bulan ini, akan dibawa ke bulan hadapan.

Saya akan mula membayar setelah anda mencapai minimum payout.

Terukan usaha mempromosikan link affiliate anda semua. Jana pendapatan pertama anda di internet hari ini. Semua orang boleh lakukannya.

Sertai program affiliate Cabaran RM1K disini.





2 comments:

  1. jauhnyer nk kejar wan mus.. mmg otai2 leh wt cmni huhu

    ReplyDelete
  2. to john jimat ;
    xpe, ada masa lagi ni.. ni bulan 6, ada masa sebulan.. boleh cuba lagi..

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.