Carian Blog Menggunakan Keyword Tertentu

Keyword merupakan salah satu cara bagaimana kita mempopularkan blog kita.

Sudah begitu lama saya tidak mengupdate blog ini, maaf jika anda semua bosan dengan content yang lama ini. Sejak kebelakangan ini saya agak sibuk sedikit, tetapi blog yang terbaru saya, sentiasa berupdate. hehe, maklumlah dapat 2-3 USD sehari, mestilah selalu diupdate.

Tetapi blog ini juga tidak akan saya lupakan kerana blog ini juga adalah blog yang mempunyai sambutan yang begitu baik. Setiap hari saya melihat visitro blog saya. Untuk keyword blog ini kebanyakannya adalah dari keyword ebook, percuma, cara2 blogging dan semua mengenai blog.

Tetapi blog http://solehpolysas.com berbeza sekali. Blog .com ini sememangnya berlainan sekali. Maklumlah, blog tersebut saya buat secara main-main kerana ingin membuat kajian. Itu yang mendapat keyword yang bukan-bukan. Sehinggakan keyword blog seks pun akan keluar blog .com saya itu..

Nak dikatakan saya ini bijak SEO tidaklah tahu apa-apa. Tetapi saya cuba belajar secara sambilan. Orang kata ilmu SEO ini memang best, dan setelah saya cuba pada beberapa minggu yang lepas, memang hebat ilmu SEO ini.

Traffik yang datang entah dari mana. Semuanya result dari search engine. Jadi saya rasa jika anda hendak belajar SEO, belajarlah sekarang. Jangan lambat kerana mungkin anda akan menyesal. Ilmu ini memang hebat. Jadi tidak rugi jika kita belajar.

p/s : saya telah berjaya menyiapkan 1 laporan khas bagaimana cara saya menjana pendapatan dengan affiliate selama ini. Didalam laporan tersebut saya bongkarkan bagaimana saya menjadi TOP affiliater. Bagaimana cara yang betul untuk mempromosi affiliate anda.

Buat masa ini hanya subscriber sahaja yang tahu. Jika anda menjadi subscriber saya, maka anda akan ketahuinya. Laporan tersebut saya letakkan harga yang begitu murah sekali. tetapi ianya hanya untuk subscriber newsletter saya sahaja. Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan ebook keluaran kedua saya pula dengan harga yang murah. Hanya kepada subsriber.





No comments:

Post a Comment

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.