Cara Menjadi TOP AFFILIATE.

Affiliate punca Pendapatan kedua di dunia Internet.

Cara-cara menjadi TOP Affiliate menjadi salah satu ilmu yang amat berharga. Ramai yang cuba mencari apakah teknik yang betul supaya menjadi TOP AFFILIATE?

Ramai juga yang bertanya kepada saya melalui YM, email dan secara direct(jika terjumpa). Saya sebenarnya sudah katakan suku daripada ilmu yang saya gunakan kepada mereka. Disebabkan terlau ramai yang bertanya kepada saya, dengan ilmu yang saya ada, saya telah membuat satu Laporan Cara Menjana Pendapatan dengan Affiliate.

Laporan ini lengkap dengan segala teknik yang saya gunakan supaya saya mendapatkan hasil jualan dan download yang banyak. Ini bergantung kepada program affiliate yang disertai. Jika ianya berdasarkan download, maka anda perlu mendapatkan lead / download yang banyak. Jadi bagaimana caranya??

Saya telah siapkan panduan tersebut didalam Laporan Khas saya ini. Buat masa ini saya hanya JUAL kepada subscriber saya dengan HARGA PROMOSI. Harga yang ditawarkan saya rasa begitu murah berbanding dengan apa yang bakal dipelajari.

Teknik ini merupakan 1 teknik yang terbaik bagaimana saya menjadi top affiliate. Saya sentiasa berada di carta teratas. Baiklah sebagai bukti bagi mengukuhkan apa yang saya katakan, anda lihat ini :

Menjadi Top 10 Affiliate

ini merupakan program affiliate pertama yang saya sertai. Untuk program affiliate yang kedua, saya tidak dapat carta top 10. Jadi saya tidak dapat nak tunjukkan kepada anda.

Ada 3 program affiliate lagi yang saya sertai dan telah dapat komisen lebih kurang atas RM200. Tetapi maaf kerana carta tersebut tiada.

Untuk program affiliate yang terbaru, iaitu Percuma Minisite yang baru sahaja tamat pada 17 hb 2 2009 yang lalu, saya telah mendapatkan download sebanyak :

Menjadi Top 10 Affiliate

Ini merupakan download yang saya dapat. Komisen yang saya terima?? ini pula :

Menjadi Top 10 Affiliate

inilah hasil daripada PLR minisite. Ini yang terbaru.. Ada lagi yang terbaru iaitu daripada bro blalang. Lihat carta top 10 ini :

Menjadi Top 10 Affiliate

Lihat, saya berada di tempat yang pertama. Semua ini menggunakan teknik yang telah saya bongkarkan didalam Laporan Khas Menjana Pendapatan Dengan Affiliate ini.

Untuk carta yang terbaru adalah seperti ini :

Menjadi Top 10 Affiliate

Jadi Komisen yang bakal saya terima adalah seperti ini :

Menjadi Top 10 Affiliate

Baiklah, sudah cukup bukti ini?? Semua teknik yang saya gunakan telah saya susun didalam laporan khas ini. Jadi buat masa ini saya hanya jual kepada newsletter subscriber saya. Jika anda mahu mendapatkan Laporan ini dengan harga istimewa, subscribe newsletter saya sekarang dan saya akan beritahu berapakah harganya.

Promosi ini tamat pada hari Sabtu. Pada hari sabtu, saya akan mula membukanya kepada semua, dan harganya pula berbeza dengan harga yang saya tawarkan kepada subscriber saya.

Cepat dapatkan dengan harga promosi, subscribe newsletter dari saya sekarang. Isikan maklumat anda di kotak subscribe newsletter di bahagian kanan blog ini.

100% dibongkar.. Semua orang mampu melakukannya.. Harga promosi terlalu murah dan semua orang mampu memilikinya.







8 comments:

  1. to david ;
    haha.. i know you..

    ReplyDelete
  2. tahniah...langkah utama soleh utk menyinar sbg IM tersohor..tahniah bro! kagum2... slmt maju jaya!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum soleh.

    Saya sungguh teruja dgn dateline tu.

    Jadi saya dah buat pembayaran melalui cimb seperti berikut:

    Reference Number : 98035101
    Transaction Status : Successful
    Transaction Date Time : 20-Feb-2009 18:35:11 PM
    Transfer From : 08180004561528
    Account Type : Savings Account
    Transfer To : 12130069825528
    Beneficiary Name : MOHD SALEHUDDIN BIN SALIMIN
    Amount : RM10.00
    Remarks
    : CIMB Mohd Salehuddin Bin Salimin 12130069825528 Bayar RM10

    Jangan lupa bagi link ok.

    TK.


    Ahmad Perdous bin Hasan @ abufaris

    ReplyDelete
  4. to j_hafiz ;
    TQ, insyaALLAH jika ada rezeki, mahu juga menjadi IM, tetapi saya tidak mahu menyebarkan ebook yang tidak berkualiti..

    to abu faris ;
    Baiklah saya sudah hantar.
    Tiada link download, tetapi saya attach bersama email.
    maaf kerana lambat, saya pulang ke kampung sebentar semalam.

    ReplyDelete
  5. saya suka untuk menjadi affiliate yang berjaya
    tapi masih belum tercapai

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.