Gelabah dibuatnya!!

Hari ni balik dari kelas, cadangnya nak update blog. Tapi tiba2 google xbleh dibukak..Hah?? Bia betul?? Ape masalahnyer ni?? entah la ape yang telah terjadi.. Tersangkut la hajat nak update blog..

Aduh, tapi xsenang duduk dibuatnyer.. dari jam 1 tgh hari dok belek2 google nih, igtkan browser yang prob, pastu teringat plak kat Yahoo.. hihi.. selama ni xgne yahoo search sangat.. hari ni bukak la web 2..

Elok pulak web Yahoo ni... aduh, mustahil sever google yang prob... argh!!!!! dah penat menunggu ni... dapat pulak dok tengah demam nih.. aku pon tido la kejap.. sebab pukul 2 ptg ade kelas lagi..

pkul 1.30 ptg kawan serumah balik dari kelas, xdapat plak nak tido.. so bersiap la pulak untuk pg kelas.. dah sampai poly nih, call lecturer, dia pg kursus plak..argh!!!!!!!!!! satu hal lagi... penat aku datang...

Balik rumah, check google lagi, masih sama jugak.. inikah yang pernah berlaku kepada DBA ghani? aku pun xtau la... dah boring2 aku pon main game red alert 2 (yuri revange)..

dah pukul 5 ptg, aku po check lagi sekali, baru boleh.. huh.. sukenyer aku... hahaha... sebelum 2 sempat gak YM otai2 tanyer kenape.. hihi.. Bro eddie cakap maybe streamyx prob.. emm, tah la.. aku bukan tau sangat..

tp ape pon alhamdulillah.. dah okey... dah boleh bukak ni, aku godek2 la blogger.. teringin plak nak gune widget follower tu.. so aku add la kat blog solehpolysas nih... Pelawat2 yang setia, meh jadi follower blog solehpolysas nih..huhu.. promot plak...

Terpulang kpd anda semua nak follow @ tidak.. Jika rase2 blog ini best, membantu anda, follow la.. free jer.. huhu.. boleh solehpolysas berkenalan dgn anda semua..

okeylah.. nnt solehpolysas akan sambung update blog dgn pelbagai info lagi..

selamat berkenalan semua..



2 comments:

  1. mn bleh x follow....
    bagos blog ni....mmg aku carik mende ni kat blog ko ni...
    akhirnye ade gak....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. uhh, pujian ke ni?? :o

    semoga lebih ramai lagi yang menjadi peminat setia blog solehpolysas ini.. :D

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.