Cara Mudah Membuat web Jualan

Jana Pendapatan dengan web jualan sendiri. Bagaimana menciptanya??

Seperti yang kita ketahui ramai otai-otai atau usahawan internet menjana pendapatan dengan web jualan. Tetapi itu mereka, kita bagaimana??

Kini saya rasa semakin mudah hendak memiliki web jualan sendiri kerana pelbagai kemudahan dan KOS semakin rendah!!

Anda bayangkan dengan RM50 setahun, anda sudah boleh memiliki web hosting beserta domain sendiri. Ada dua yang saya pernah cuba, iaitu daripda sempoi hosting dan juga sepaku hosting. Sekarang ini saya menggunakan domain daripada sempoi hosting (domain solehpolysas.com). Domain beserta hosting yang baru sahaja saya beli daripada sepaku hosting (4kit.net). 4kit.net menjadi satu tapak khas saya untuk berkongsi dan menjual apa sahaja yang saya inginkan. Semuanya digital.

Pada mulanya saya hanya membuatnya dengan kaedah try and error, tetapi setelah saya memiliki Pakej Web Jualan ini, tiada error lagi. Semuanya diajarkan dan semudah ABC saya membuat web jualan. Software untuk buat web jualan juga diberikan.

Banyak lagi yang diberikan. Antaranya software membuat ebook, dan selesai membuat produk, bagaimana hendak buat web jualan?? Template web juga diberikan percuma!! 15 template beserta PSD file supaya anda boleh edit semula.

Wah untungnya memiliki pakej web ini, terima kasih saudara bearnerd. Dariapda tiada produk, anda boleh mencipata dan bina web jualan sehingga siap dan pasarkan serta hebohkan web jualan anda. Impaknya?? tunggulah hasil promosi anda nanti, duit masuk tanpa disedari.

Tengah tidur pun boleh dapat duit. Itu kerja autoresponder yang diberikan sekali secara percuma didalam pakej web jualan ini. Saya rasa teramat rugi kerana tidak memilikinya dulu. Kerana apa?? Pakej Web ini telah dilancarkan lama. Baru sekarang ini saya memilikinya, jadi sedang berusaha mengikut rahsia yang diberitahu bagaimana menjana pendapatan daripada web jualan. (rahsia otai-otai menjana pendapatan)..

Peargh!! meletop habis jika anda memilikinya. RM40 yang anda bayar, tetapi anda boleh menjana pendapatan lebih dari RM40..

Tidak percaya?? YM saya.. YM ID = solehpolysas, kita sembang2, boleh JV buat web.. hehe...saya sudi membantu.. Maklumat lebih lanjut mengenai pakej web jualan?? Lihat disini..





11 comments:

  1. to the_xeRocion ;
    im not understand, how about what?

    ReplyDelete
  2. Soleh,

    Nk minta Soleh jd follower blog akak, jd, senang next time akak cari Soleh...

    Sbb akak jarang berinternet...
    Boleh lerr Soleh..

    Blog akak :
    http://c-malaysia2day.blogspot.com
    http://c-tension2day.blogspot.com
    http://c-lawak2day.blogspot.com
    http://c-kopitiam2day.blogspot.com


    Rgrds,
    mishal

    ReplyDelete
  3. to mishal ;
    okey dah follow di malaysia2day..

    ReplyDelete
  4. hi visit www.gadgetcage.com for latest Gadget reviews and PC Tips and Tricks and Software Download and also mant Exciting Tutorials!!

    ReplyDelete
  5. hi visit http://www.gadgetcage.com for latest Gadget reviews and PC Tips and Tricks and Software Download and also mant Exciting Tutorials!!

    ReplyDelete
  6. to anon ;
    hai, ya, thanks for the info.. i will visit u back..

    ReplyDelete
  7. ada web jualan memanag bagus,Tapi saya xde duit..Soleh...ni saya ada blog jual ebook.Tengoklah sama hebat x dengan web jualan..hehe

    http://jualanebook-farid.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. to tonga07 ;
    orang yang sama, tapi nickname berbeza, ekikiki.. tiada duit bukan alasan untuk menjana pendapatan di dunia internet..

    ReplyDelete
  9. Buat nuffnang pun ok.. tanpa modal lg.. :)

    ReplyDelete
  10. to melayu boleh ;
    banyak komen.. hati2 ya.. jgn sampai tahap spam..

    ReplyDelete

Blog ini telah menggunakan do follow untuk link komen anda. Link anda akan tersenarai di search engine.